Menu

Ulotki reklamowe
Ulotki reklamowe

Opis produktu

Firmowe ulotki reklamowe mają przekazać prostą informację, zachęcić do zakupu produktu, zwrócić uwagę na nową promocję lub zaprosić na wydarzenie. Najczęściej są drukowane jedno i dwustronnie na cienkich papierach kredowych 135g -150g lub na papierach offsetowych w typowych formatach A4, A5, A6, DL, A7. Ulotki reklamowe czasami mają formę złożonej laurki, a niekiedy zamiast typowej formy prostokątnej są wykrojone w nietypowe kształty.

Jak przygotować projekt i zamówić druk

Jak zamówić druk?
Najszybciej i najtaniej jest gdy zamawiamy firmowe ulotki reklamowe poprzez „SKLEP” – klawisz poniżej. Jest to możliwe, gdy dysponujemy prawidłowo przygotowanym do druku projektem i zamawiane ulotki reklamowe mają jeden z typowych formatów: A4, A5, A6, DL, A7.  Wymogi techniczne i wskazówki do jego przygotowania znajdują się poniżej.
Bez problemu można zamówić kompleksową usługę – projekt i druk. Wystarczy skorzystać z klawisza „ZAPYTAJ”, pod którym znajduje się opisowy arkusz zamówienia. Wysłane tą drogą zapytanie uzyska status zamówienia dopiero po akceptacji warunków finansowych i terminowych, które zostaną przesłane po analizie przesłanych danych.

Jak przygotować projekt?
Projekt do druku najlepiej jest przesłać w pliku PDF. Możliwe są też inne rodzaje plików (jpg, tiff, psd, cdr), ale będą one wymagały sprawdzenia i dodatkowych czynności związanych z przygotowaniem druku, co będzie związane z dodatkowym kosztem.

Rozdzielczość zdjęć, grafik, znaków i model barwny.
Najlepszą jakość uzyskamy, gdy w projekcie są użyte zdjęcia lub inne obiekty bitmapowe w rozdzielczości 300 dpi i loga w wersji wektorowej. Użycie obiektów o mniejszej rozdzielczości może się wiązać z tym, że krawędzie obiektów będą poszarpane, a zdjęcia będą nieostre.
Wszystkie obiekty znajdujące się w projekcie powinny być zapisane w modelu barwnym CMYK. Obiekty zdefiniowane w innych modelach barwnych (RGB, SPOT, PANTONE) mogą drukować się w zmienionej barwie.

Format projektu + spady
Ulotki firmowe do druku powinny być zapisana w formacie docelowym (np. 9×5 cm) powiększonym o spady drukowe 3 mm z każdej strony. Tło i elementy grafiki sąsiadujące z krawędzią projektu muszą być przeciągnięte na spad.

Linie formatowe i kostki drukowe
Prosimy o nie zaznaczanie w projekcie linii cięcia i o nie umieszczanie kostek rozbarwień.

Cennik

Podczas zamówień składanych poprzez „SKLEP” cena jest podawana w zależności od wybranej ilości, formatu i rodzaju surowca. W tej formie zamówienia niezbędne jest załączenie gotowego projektu.

Jeżeli nie masz projektu to wyślij zamówienie przez arkusz „ZAPYTAJ”.

Koszt projektu jest zależny od określonych w zapytaniu wymagań i jakości przysłanych materiałów źródłowych. Kalkulacja kosztu projektu jest wykonywana na podstawie przewidywania czasu pracy grafika potrzebnego na wykonanie projektu. Koszty te mieszczą się w dość szerokich granicach od 50,00 do 250,00 zł netto.

Przykładowe koszty druku ulotek dwustronnie w kolorze na kredzie 135g. Cena za 1 szt. produktu.

Nakład A4 A5 A6 A7 DL
100 1,15 0,72 0,50 0,45 0,57
300 1,04 0,58 0,34 0,30 0,39
500 0,95 0,50 0,29 0,24 0,36
1000 0,88 0,46 0,25 0,21 0,32

Ceny netto.

Dobry druk na facebooku Dobry druk na twitterze
Przejdź do sklepu