Menu

Foldery
Foldery

Opis produktu

Foldery reklamowe są nieodłącznym elementem planu marketingowego każdej firmy. Są uznaną i oczekiwaną formą przedstawienia firmy lub przedsięwzięcia. Łatwo można je dostarczyć do klienta, są niedrogie w przygotowaniu i dzięki nim wzrasta wiarygodność, a tym samym wizerunek firmy.
Najczęściej są wykonywane w formie broszury w oprawie zeszytowej, czasami w oprawie klejonej lub nawet twardej. Ze względu na swój wizerunkowy charakter  używa się do druku papierów kredowych. Klasycznym zestawieniem surowców jest użycie papieru kredowego 150-170 g do środka i papieru kredowego 250-300g na okładkę. Wybór pomiędzy kredą połyskową a matową zależy od branży i tematu jakiemu poświęcone jest to wydawnictwo. Za tym wyborem idą dalsze wykończenia w postaci np. foliowania połyskowego lub matowego okładki, użycie lakieru UV na fragmentach np. zdjęciach, logotypach, złocenia, tłoczenia, wykrawania okienek i kształtów, itp.
O estetyce i wizerunkowości folderu decydują na równi dobry projekt jak i wykonanie.
Zarówno jeden jak i drugi element tworzenia folderu możecie Państwo powierzyć nam.
Wystarczy poprzez formularz ukryty pod klawiszem „ZAPYTAJ” złożyć zapytanie, w którym opiszecie swoje oczekiwania. Odpowiemy ofertą cenową na każdy element realizacji folderu.

Jak przygotować projekt i zamówić druk

Jak zamówić druk?
Najszybciej i najtaniej jest gdy zamawiamy druk poprzez „SKLEP” – klawisz poniżej. Jest to możliwe, gdy dysponujemy prawidłowo przygotowanym projektem do druku. Wymogi techniczne i wskazówki do jego przygotowania znajdują się poniżej. To rozwiązanie jest najlepsze gdy chcemy zrealizować folder w typowym formacie A4, A5, A6 w niewielkich nakładach do 200 szt. W przypadku nietypowych formatów, większych nakładów lub dodatkowych wykończeń lepiej skorzystać z formularza „ZAPYTAJ”.
Bez problemu tą drogą można zamówić kompleksową usługę – projekt i druk. Wysłane tą drogą zapytanie uzyska status zamówienia dopiero po akceptacji warunków finansowych i terminowych, które  zostaną przesłane po analizie przesłanych danych.

Rozdzielczość zdjęć, grafik, znaków i model barwny.
Najlepszą jakość uzyskamy, gdy w projekcie są użyte zdjęcia lub inne obiekty bitmapowe w rozdzielczości 300 dpi i loga w wersji wektorowej. Użycie obiektów o mniejszej rozdzielczości może się wiązać z tym, że krawędzie obiektów będą poszarpane, a zdjęcia będą nieostre.
Wszystkie obiekty znajdujące się w projekcie powinny być zapisane w modelu barwnym CMYK. Obiekty zdefiniowane w innych modelach barwnych (RGB, SPOT, PANTONE) mogą drukować się w zmienionej barwie.

Format projektu + spady
Praca do druku powinna być zapisana w formacie docelowym (np. A4) powiększonym o spady drukowe 3 mm z każdej strony, np. dla A4 format wynosi: poziomy 210 mm + 3 + 3 = 216 mm; pionowy 297 mm + 3 + 3 = 303 mm.
Tło i elementy grafiki sąsiadujące z krawędzią projektu muszą być przeciągnięte na spad.

Linie formatowe i kostki drukowe
Prosimy o nie zaznaczanie w projekcie linii cięcia i o nie umieszczanie kostek rozbarwień.

Cennik

Podczas zamówień składanych poprzez „SKLEP” cena jest podawana w zależności od wybranej ilości, formatu i rodzaju surowca. W tej formie zamówienia niezbędne jest załączenie gotowego projektu.
Jeżeli nie masz projektu, planujesz nietypowy format lub szczególne wykończenia to wyślij zapytanie przez arkusz „ZAPYTAJ”. Odpowiemy stosowną informacją i kalkulacją. Wysłane tą drogą zapytanie uzyska status zamówienia dopiero po akceptacji warunków finansowych i terminowych, które zostaną przesłane po analizie przesłanych danych.

Dobry druk na facebooku Dobry druk na twitterze
Przejdź do sklepu